środa, 7 sierpnia 2013

Wyjaśnienie...

Pewnie zastanawiacie się gdzie mnie znowu wcięło... Pewnie ile was tu jest, to tyle teorii;) Prawda jest taka, że moja wena poszła sobie na wakacje;( Nie mam pomysłu co napisać. Z czasem też jest krucho, bo załapałam się na letnią pracę;) Jak już znajdę czas i siadam przed laptopem z zamiarem napisania czegoś, to mi to po prostu nie wychodzi;(  Czuję, że was zawiodłam;( Nie wiem ile jeszcze to potrwa, ale uwierzcie, że z tym walczę. Cały czas myślę nad tym co by tu napisać, ale to nie jest takie proste. Obiecuję, że jeżeli coś sensownego skleję od razu się tu pojawi;) 
Bardzo, bardzo, bardzo was przepraszam;** 
Mam nadzieję, że za bardzo się na mnie nie obrazicie;** 
PS.Dziękuję za wszystkie nominacje do Liebster Award;) Niestety nie mam czasu, żeby się w to bawić;)  
Jeszcze raz wielkie PRZEPRASZAM:***

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję,że wena szybko wróci z wakacji z kilkoma nowymi pomysłami. :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam cierpliwie na powrót Twojej weny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacyjna praca? Znam ten ból doskonale... Sama nie mam czasu na nic niestety :( W takim razie życzę Ci duużo weny i odpocznij sobie od nas troszkę. Jak przestaniesz myśleć o tym, co by tu napisać, może pomysły same przyjdą do głowy? :)
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na nowe, szóste spotkanie. :)
    www.ponowne-spotkanie.blogspot.com


    +czekam na ciebie!
    Całuję, Camilla. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na siódemkę, czyli : "Teraz wiem, pozostał nam już tylko niesmak po tych kłamstwach ukrytych w dyskretnych gestach."
    http://mysle-ze-nie-wiesz-nawet-czego-chcesz.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką propozycję, ale mogę tylko gdybać:
    Zamiast walczyć z tym daj po prostu odpocząć myślą, a potem może wena wróci sama zamiast zmuszać się do tego, żeby pisać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nowe, ósme spotkanie.
    http://ponowne-spotkanie.blogspot.com

    +przepraszam, że tutaj, ale nie mogłam znaleźć zakładki.;/

    Całuję, Camilla.

    OdpowiedzUsuń
  8. W imieniu Camilli. zapraszam cię na coś nowego, tajemniczego, czyli na numer jeden na http://www.asertywni.blogspot.com/

    Buziaki, bezduszna. (:

    OdpowiedzUsuń
  9. jest szansa, że jeszcze tu wrócisz? :<

    OdpowiedzUsuń